Sunday, May 16, 2010

kenangan pahit dan manis..

10 May 2010..

3 tahun aku di melaka. rindu semua kenangan di sana. dari aku part 1, muka budak2 lagi masa tu. sampai la sekarang. banyak sangat kenangan yang takkan aku lupakan. kawan2, roomate2, classmate2, lecture2. tangis, tawa, sedih, semua aku dah lalui. final nie, aku tak yakin aku da jawab paper dengan baik. aku tak rasa aku akan dapat result yang bagus. huhu. semuanya susah2. and kos aku tak minat. semuanya aku terpaksa. bila kita buat benda yang kita tak minat, we will ruin that things rite. hmmmm. aku rindu kenangan2 aku masa jadi MT dulu. tu la time yang aku takkan aku lupakan. aku, ros, echa, kak nadza. kitorang 4 geng selalu sama2. aku selalu lepak bilik ros, then dorg2 pon datang lepak gak. yang paling takleh lupa, masa homestay. our successful event. banyak ragam aku tengok. ros, dia sangat bagus handle. she was a good leader. everyone do their job. sebab jadi MT, aku jadi rapat dengan dorang. i'm happy with them. hehe. this sem, aku pindah tun putih. mula2, aku sangat tak selesa. tapi lama2 aku try nak selesakan diri kat situ. susah betol. aishhh. takpe2. shima boleh. banyak cabaran dah aku lalui untuk sem nie. hushhhh. banyak yang aku da belajar. pahit manis.

No comments:

Post a Comment