Saturday, July 24, 2010

Movie, movie, movie!!!

Sejak berpraktikal nie, aku da jarang da tengok wayang. Skrg plak banyak gile movie2 best kua. Adehh. Kalau xtengok, melepas pulak. Kalau nak tengok weekend, takde orang leh temankn. Wuwuwuwuuu. Cmna nie. (?_?)

Ini antara movie2 yang aku mau tengok. Sangat mahu tengok movie nie!!!


1. Twilight Saga : Eclipse

Movie paling first aku na tengok!! Lame gile aku tunggu die na kua kt wayang. Dah layan dua2 episod yang lepas. Yang mesti xleh terlepas. Ececehhh. Pada hal xpaham sgt pun cite nie sebenanye. Tengok pun sebab ade mamat ensem annn. Hahaa! ^_^


2. Predators

Yaaa.. Cite action yang best!!! Mesti tengok cite nie sebab aku suke cite genre camnie.



3. Mantra

Citer hantu nie!! Huwahhh.. Aku ade tengok trailer die. Macam seram gile kot tengok. Teringin plak aku. Ade yg cakap sedih cite nie. Cite hantu ade sedih2 ker? Pelik betol. Pape pun kalau nak tau kenela tengok cite nie annn.



4. The Sorcerer's Apprentice

Hmm. Aku xtau langsung nie cite pasal ape. Tapi takpe, aku nak layan jugak sebab cambest je aku tengok. Ala-ala macam cite Prince of Persia kan.



5. Salt

Perghhhh!! Cite gempak nie dowh! Aku ade bace utopia pasal cite nie. Kalau tak, cite nie Tom Cruise yang belakon. Tapi sebab ape ntah, so gantila ngan si Angelina Jolie nie. Gile kental dowh minah nie. Mantap gile die belakon. Memang lasak abes die nie. Mesti tengok tau cite nie!



6. Street Dance

Cite nie ala-ala macam step up. Ramai kate nie sambungan Step Up 2. Tukar name je kot. Nie kalau dapat tengok 3D, memang gempak abesss. Sangat cool! Tapi kalau tengok 3D takde subtitle lak. Nanti tak paham jalan cerite. Aishhh.


So, nie la movie2 yang aku nak katam. Bile la dapat tengok ehh. Adushhhh.

4 comments:

  1. jom2 tgk cite harry potter bln 11 kang..haha

    ReplyDelete
  2. cessss..itu lambat lagi la bangg...

    ReplyDelete
  3. yela dah time tu je aku ade kat s.alam nant...
    skang bkn ade pown nk ajak ko kan..hahaha

    ReplyDelete
  4. hehehe..gitu yee...orait je..nanti na tgk, roger2 aku yee..g tgk ramai2 nanti..^_^

    ReplyDelete